Проблема при купівлі квитка на залізничний транспорт по студентському

Андрій Білинський         6.10.2014

Проблема при купівлі квитка на залізничний транспорт по студентському

Пільгою при придбанні квитка на проїзд у залізничному транспорті користуються студенти ДЕННОЇ форми навчання.

У разі, якщо при придбанні залізничного квитка студентом наявність в ЄДЕБО його студентського квитка не підтверджено, СТУДЕНТУ необхідно:

1) перевірити дані щодо наявності власного студентського квитка в ЄДЕБО на сайті ДП «Інфоресурс». Відповідальним за наявність (та/або коректність) даних студентського квитка в ЄДЕБО є навчальний заклад, що видав квиток. Тому для внесення (виправлення, у разі наявності помилок) даних квитка в ЄДЕБО студенту необхідно звернутись у деканат (дирекцію) факультету (коледжу) до адміністратора ЄДЕБО з проханням вжити відповідні заходи (при собі мати студентський квиток і паспорт);

2) крім того, у разі відсутності даних студентського квитка в ЄДЕБО, перевірити реєстрацію особи в базі (наявність особистої картки) на сайті ДП «Інфоресурс». Відповідальним за реєстрацію особи в ЄДЕБО є навчальний заклад, в якому студент навчається. Тому для реєстрації студента в ЄДЕБО йому необхідно звернутись у деканат (дирекцію) факультету (коледжу) до адміністратора ЄДЕБО з проханням вжити відповідні заходи.


Коментарі

батько     22.7.2015 17:21

дуже,вкрай погано, все не працює

Додати коментар